Kérdések és válaszok

Reklamáció, Mit tegyek, ha hiányzik egy termék, vagy sérült terméket kaptam? Mi a reklamáció menete?:

A reklamáció egyszerűbb lebonyolítása érdekében javasoljuk, hogy töltse ki a reklamációs űrlapot a weboldalunkon.

A reklamációs kérelemnek tartalmaznia kell:

1.) A sérült áru fotódokumentációját (esetleg az egész szállítmányról)
2.) A rendelés azonosítóját
3.) A hiányzó vagy sérült termékek listáját
4.) Az Ön által kívánt reklamációs megoldást

Csapatunk mindent megtesz, hogy a reklamációt minél gyorsabban feldolgozza.

Rólunk, Ki alapította az Ekopyrot?:

Akár hiszed, akár nem, az Ekopyro alapítója egy fiatal tinédzser, Maťo, aki azt a víziót követte, hogy az emberek pénzt takaríthassanak meg, miközben minőségi pirotechnikai termékeket kínálnak, nem csak olcsó megoldásokat.

Ezt a víziót immár 11 éve valósítja meg a teljes csapattal, és a cég nemcsak a régióba és a szomszédos országokba, hanem egész Európába is kiterjesztette tevékenységét!

További részleteket a történetünkről itt találsz.

Reklamáció, Mikor kapom vissza a pénzt a reklamált rendelésért?:

A visszatérítést általában 30 munkanapon belül teljesítjük, miután a reklamációt megkaptuk és jóváhagytuk.

Általános információk és blog, Milyen fizetési lehetőségeket kínálnak?:

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

Utánvét: Fizetés a csomag átvételekor, közvetlenül a futárnak.

Banki átutalás: Fizetés banki átutalással a számlánkra. A rendelés után elküldjük a fizetési adatokat, a feldolgozás 1–2 munkanapot vehet igénybe.

Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb lehetőséget! További információkért kattints ide

Rendelés és annak állapota, Miért lett törölve a rendelésem?:

A rendelésed törölve lehetett, ha korábban nem vetted át a csomagot a webáruházunkból, vagy ha ismételten nem reagáltál az ügyfélszolgálatunk telefonhívásaira.
Ha kérdésed van a törölt rendeléseddel kapcsolatban, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot – szívesen tisztázzuk a helyzetet.

Rendelés és annak állapota, Módosíthatom a fizetési módot?:

A fizetési módot módosíthatod, amíg a rendelés „fizetésre vár” állapotban van. Csak lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és szívesen segítünk a módosításban!

Rendelés és annak állapota, Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?:

Ha nem kaptál visszaigazolást a rendelésről, kérjük, ellenőrizd a spam mappát is – néha előfordul, hogy üzeneteink oda kerülnek.

A visszaigazolást akkor küldjük el, amikor az ügyfélszolgálatunk, amely normál munkaidőben dolgozik, feldolgozza a rendelésedet. Ezért előfordulhat, hogy a visszaigazolás csak a rendelést követő munkanapon érkezik meg.

Ha bármilyen kérdésed van, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!

Rendelés és annak állapota, Hol van a csomagom?:

Ha információra van szükséged a csomagodról, fordulj bátran ügyfélszolgálatunkhoz telefonon vagy e-mailben. Szívesen segítünk megtudni, hol található a küldeményed, és ha szükséges, küldünk egy nyomkövetési linket is, hogy mindig naprakész lehess.

Termékek, Hogyan használjam az XY terméket?:

Ha segítségre van szükséged a termékeink használatához, bátran fordulj ügyfélszolgálatunkhoz telefonon vagy e-mailben. Azért vagyunk itt, hogy minden szükséges információval ellássunk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy kérdésedet minél előbb megoldjuk.

A jövőben videós útmutatókat is készítünk, hogy termékeink használatát még könnyebbé tegyük.

Termékek, Mikor lesz újra elérhető az XY termék?:

Ha érdekel az XY termék elérhetősége, bátran keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben. Csapatunk azért van itt, hogy segítsen, és mindent megtesz, hogy kérésedet minél gyorsabban teljesítse. Gyorsan biztosítunk számodra naprakész információkat arról, hogy mikor lesz újra elérhető a termék.

Rólunk, Biztonságos az Ekopiron történő vásárlás?:

Természetesen, erről tanúskodik Instagramunk több mint tízezer követővel, valamint több száz Google Maps értékelésünk is.

Ha még mindig nem bízol bennünk, természetesen rendelhetsz utánvéttel, és csak akkor fizetsz, amikor a csomag megérkezik hozzád.

Rólunk, Miért Ekopiro? Környezetbarát a pirotechnikátok?:

Az Ekopiro név az "ökonomikus" és a "pirotechnika" szavak összevonásából származik. Nem volt szó környezetbarát pirotechnikáról.

Be kell vallanunk, a pirotechnika nem környezetbarát. Azonban cégünk növekedésével együtt nő a felelőssége is a társadalom és a környezet iránt. Hamarosan bemutatunk egy tervet arra, hogyan tegyük valóban környezetbaráttá az Ekopirot. Ne aggódjatok, ígérjük, hogy nem lesz greenwashing!

Rólunk, Mióta van jelen az Ekopyro a piacon?:

Weboldalunk, az ekopyro.sk, 2013-ban indult egy kis családi bolt és webáruházként a festői szépségű Blatnica községben, Turócban. Már 11 éve vagyunk jelen a piacon, ez idő alatt raktárainkat fokozatosan áthelyeztük Martinba, majd jogi okokból végül Csehországba. Jelenleg szinte minden európai országba szállítunk, és több tízezer elégedett ügyfelünk van.

Ha többet szeretnél megtudni a történetünkről, kattints ide

Termékek, Kínálnak professzionális pirotechnikai termékeket az F4, T2 és P2 kategóriákban?:

Nem, soha nem kínáltunk, és soha nem is fogunk.

Weboldalunk megalakulása óta kizárólag szabadon értékesíthető pirotechnikával foglalkozik, azaz F1, F2, F3, P1 és T1 kategóriákkal.

Termékek, Hol vásárolhatok F4, T2 és P2 kategóriájú profi pirotechnikai eszközöket?:

Nálunk biztosan nem.

A professzionális pirotechnikusok tudják, hol vásárolhatnak ilyen pirotechnikai eszközöket. Az ilyen pirotechnika nem amatőrök kezébe való.

Jogszabály, Mit kell tudnom az F4, T2 és P2 kategóriájú professzionális pirotechnikai eszközök vásárlásához?:

Pirotechnikai engedélyre van szükség. Az engedély egy nagyjából egyhetes képzés elvégzésével és a vizsga sikeres letételével szerezhető meg.

Pirotechnikai engedély nélkül nem lehet vásárolni F4, T2 és P2 kategóriájú professzionális pirotechnikai eszközöket.

Jogszabály, Mikor és hol használhatok pirotechnikai eszközöket?:

A pirotechnikai eszközök használatára vonatkozó jogszabályok országonként eltérőek. Ezért javasoljuk, hogy tájékozódj a helyi szabályozásokról.

Kapcsolat, Van közösségi médiátok?:

Természetesen, mi egy modern cég vagyunk AI chattel, hogyne lenne közösségi médiánk:

Instagram

ekopyro_ekopiro">Tiktok

Facebook

X (Twitter)

Youtube

Kapcsolat, Van nagykereskedelmi árlistájuk?:

Természetesen.
Ha érdekelne a pirotechnikai és party termékek legkedvezőbb nagykereskedelmi áron történő beszerzése, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon a következő számon: +421 904 544 708.

Kapcsolat, Mi az email-címetek?:

Kérdéseidre a chatbotunk válaszol a leggyorsabban!
Ennek ellenére szívesen megadjuk az ügyfélszolgálati email-címünket is: informacio@ekopiro.hu.

Kapcsolat, Mi az ügyfélszolgálat elérhetősége?:

Kérdéseidre a chatbotunk válaszol a leggyorsabban!

Ennek ellenére szívesen megadjuk elérhetőségeinket:

+36 30 428 5196 – hétköznapokon elérhető 10:00 és 17:00 között

informacio@ekopiro.hu

Szállítás, Mennyibe kerül a szállítás?:

Azon rendelések, amelyek december 27 után kerülnek kifizetésre ,nem garantáljuk
a december 31-ig történő szállítást.Ez esetben, kérem, érdeklődjön nálunk a szállítás
időpontjával kapcsolatban!


Szállítási mód :
1. Expressz szállító Ár: 1950 ft
Elküldést követően másnap megérkezik a csomag.
Fizetés átvételkor – + 700 ft

A megrendelések munkanapokon a megrendelés megerősítését követően 48 órán belül
szállításra kerülnek.

A vásárlás minimális értéke 2.000 ft. Ha nálunk szeretne rendelni, a megrendelt termékek összértékének legalább 2000 ft-nak kell lennie( szállítási költség nélkül).

További információkért kattints ide.

Szállítás, Hol találom a futár telefonszámát?:

A futár telefonszámának megismeréséhez vedd fel a kapcsolatot a szállítmányozó céggel. A csomagszámot és a szállítmányozó cég nevét megtalálod a nyomkövetési oldalon, a visszaigazoló e-mailben, vagy kérheted a chatbotunk segítségét is.

Szállítás, Hány napot vesz igénybe, amíg megérkezik a csomag/rendelés?:

A szállítás átlagosan 1-5 napot vesz igénybe. Az online kártyás fizetéssel leadott rendelések azonnal feldolgozásra kerülnek, így ha ezt a fizetési módot választod, a rendelés akár hamarabb is megérkezhet.

Szállítás, Honnan külditek a csomagokat?:

Teljesen szlovák csapat vagyunk, de jogi okokból át kellett költöznünk Csehországba. Ezért minden rendelést Csehországból szállítunk ki.

Kapcsolat, Miért érdemes a chattel kommunikálni?:

Más cégekkel ellentétben, amelyek egész évben nagyjából azonos mennyiségű árut értékesítenek, nálunk a legtöbb termék csak egy-két hónap alatt kel el. Ebben az időszakban mindenki pirotechnikai termékeket akar vásárolni – minél gyorsabban, lehetőleg azonnal.

Ügyfélszolgálatunk nem tudja kezelni a hatalmas mennyiségű hívást és azonnal válaszolni a nagyszámú e-mailre. Bár szívesen vennénk fel több embert a szezonális forgalom idejére, sajnos nem tudunk, mivel januártól már nem lenne számukra munka.

Ezért úgy döntöttünk, hogy időt és energiát AI chatbotunk fejlesztésébe fektetünk, ami a kérdések 95%-át másodperceken belül megválaszolja!

Próbáld ki te is, és győződj meg róla!

Cookie-beállítások